Беспалова Наталія Володимирівна2025-01-082025-01-082019-01https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5099У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти дослідження конкурентоспроможності кондитерських виробів на цільовому товарному ринку, проаналізовано стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинники, що формують асортимент і якість. Проведено дослідження якості та асортименту кондитерських виробів на торгівельному підприємстві, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Дослідження конкурентних переваг кондитерських виробів дозволило обґрунтувати виробничу та асортименту політику підприємства досліджуваної сфери.otherкондитерські виробикласифікаціяметоди дослідженняконкурентоспроможністьцільовий ринокДослідження конкурентоспроможності кондитерських виробів на цільовому товарному ринкуLearning Object