Барабанчик Максим Віталійович2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5086У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації маркетингово діяльності підприємства, а саме досліджено поняття «маркетинг»,«стратегія маркетингу», «управління маркетингом» тощо. Визначено методологію оцінювання ефективності управління маркетингом на підприємствах, визначеноетапи маркетингових стратегій. Автором проаналізовано організацію маркетингу в ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП» м. Дніпро. Розглянута загальна характеристика даного підприємства, визначено маркетингові стратегії, досліджено конкурентоспроможність ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» на ринку. Визначено стратегічний аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП», а саме здійснено PEST-аналіз, SWOT-аналіз. У кваліфікаційній роботі автором розглянути проблемні питання ТОВ«ЦЕНТР ШИНА ГРУП» та шляхи вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Визначено оптимізації бюджетування маркетингових комунікацій.маркетингстратегія маркетингууправління маркетингумаркетингова діяльностьконкурентоспроможністьТОВ «ЦЕНТР ШИНА ГРУП»стратегічний аналізPEST-аналізSWOT-аналізВдосконалення маркетингової діяльності підприємства