Голубнича Катерина Євгенівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5120В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи організації рекламної кампанії на підприємстві, здійснено оцінку комунікаційної діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності підприємства ТОВ «Бі Трейд» ТМ Лапотушка. З урахуванням специфіки продукції ТМ Лапотушка та конкурентних умов запропоновано впровадження digital-технологій в рекламну діяльність, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності продукції ТМ Лапотушка на ринку.комунікаційна діяльність підприємстварекламна кампаніяdigital-технологіїРеклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконалення