Черкес Світлана Сергіївна2024-05-102024-05-102021https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4158У роботі розглянуто теоретичні аспекти та тенденції розвитку ринку жіночого взуття. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку жіночого взуття. Наведено загальну класифікацію та характеристику асортименту жіночого взуття. Систематизовано показники якості жіночого взуття. Досліджено якість жіночого взуття у взуттєвому магазини «Mida». Проведено аналіз структури асортименту жіночого взуття у магазині «Mida». Розглянуто шляхи вдосконалення системи менеджменту якості у магазині «Mida». Вивчено основні підходи до управління якістю за системою ISO-9000. Представлено менеджмент якості магазину «Mida» як напрям його діяльності. Наведено заходи щодо удосконалення системи менеджменту якості.otherсистема менеджментуякістьжіноче взуттяасортиментменеджмент якостівзуттяринокспоживчі перевагиУдосконалення системи менеджменту якості за порівняльним аналізом асортименту і якості жіночого взуттяWorking Paper