Спектор Андрій Олександрович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5875В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти дослідження харчової цінності, споживчих властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості пива. Досліджено стан та тенденції ринку пива. Вивчено класифікацію, асортимент та чинники, що впливають на якість пива. Проведено дослідження якості та асортименту пива в ТОВ «АТБ-Маркет», наведена товарознавча оцінка якості пива світлого вітчизняних виробників в ТОВ «АТБ-Маркет». Розглянуто вплив рекламно-інформаційних засобів на процес продажу та законодавчі обмеження стосовно реклами пива. Досліджено стан використання рекламно-інформаційних засобів у магазині «АТБ-Маркет» (№ 165 м.Дніпро).otherсвітле пивокласифікаціяпоказники якостіторгова марка асортиментреклама.Дослідження товарознавчих характеристик пива та шляхи активізації його продажуResearch of commodity characteristics of beer and ways to enhance their salesWorking Paper