Черевко, С.В.Індиченко, Л.С.Лопуга, А.В.Плошинська, А.А.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-101-108http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2851Загальновизнаним є значне погіршення стану здоров’я людей на планеті, зокрема погіршення стану здоров’я дітей, учнівської і студентської молоді. Негативні показники здоров’я сучасної молоді відзначаються не тільки на фізичному, але й на психічному та духовному рівнях, що створює соціальну потребу в здоров’язбереженні нації. Проте щоб соціальна потреба стала особистісним мотивом, слід мати, як мінімум, сформовану на достатньому рівні здоров’язбережну компетентність, яка, зокрема, передбачає розуміння факторів здоров’я. У цьому процесі не остання роль відводиться просвітницькій та виховній роботі, яку слід вищому навчальному закладу проводити з майбутніми тренерами-викладачами.У статті описано результати опитування студентської молоді з приводу її потреб і мотивів щодо здоров’язбереження. Мета статті полягає у дослідженні й визначенні здоров’язбереження як актуального аспекту виховної роботи з майбутніми тренерами-викладачами. Участь в опитуванні на етапі апробації методичного інструментарію взяли майбутні викладачі – студент І та ІV курсів Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. На етапі впровадження респондентами виступали майбутні тренери-викладачі. Крім того, у ході педагогічного експерименту ми порівняли дані, отримані за проміжок часу в два роки від респондентів – майбутніх викладачів. У результаті дослідження авторами виявлено й обґрунтовано актуальні для сьогодення аспекти виховної роботи з майбутніми тренерами-викладачами, а саме: щодо особистої відповідальності за збереження здоров’я, важливості рухової активності та правильного харчування, ознайомлення з інструментами Всесвітньої організації охорони здоров’я з різних аспектів здоров’язбереження.otherвиховна робота, здоров’язбереження, тренери-викладачі.Аспекти виховної роботи з майбутніми тренерами-викладачами: здоров’язбереження.