Горбенко Софія Геннадіївна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5122Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей формування поведінки споживачів, та її вплив на маркетингову діяльність підприємства. Розглянуто теоретичні основи формування моделей споживчої поведінки, проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Алан» ТМ «Алан». Оцінено конкурентоспроможність ТМ «Алан», і його головного конкурента. Проведено маркетингове дослідження щодо уподобань споживачів. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо формування поведінки споживачів ТМ «Алан».поведінка споживачівринок м’ясоковбасних виробівмаркетингове дослідженняконкурентоспроможність торгової маркистимулювання попитуПоведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства