Колесник Катерина Олександрівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4911В кваліфікаційній роботі розглянуті основні підходи до аналізу ринку реклами, сутність і зміст комплексу маркетингу рекламного агентства, проаналізовані особливості комплексу маркетингу рекламного агентства під час воєнного стану в Україні, надана характеристика господарської діяльності, внутрішнього середовища та комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, проаналізоване зовнішнє маркетингове середовище агентства ADINDEX. Було виконано SWOT- аналіз та визначені основні напрямки удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, розроблені заходи з удосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства ADINDEX, спрямовані на покращення роботи агентства ADINDEX, збільшення задоволеності клієнтів і досягнення більшої конкурентоспроможності на ринку маркетингових послуг. Визначені бюджет маркетингу і очікувані результати.ринок рекламикомплекс маркетингурекламне агентствомаркетингове середовищемікросередовищемакросередовищеудосконалення комплексу маркетингуАНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВАAnalysis of the advertising market and improvement of the marketing complex of an advertising agencyOther