Лебідь, Ольга2018-03-072018-03-072017-08http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1291Стаття присвячена визначенню та обґрунтуванню принципів системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, а саме системності й систематичності, науковості, зв’язку з життям і практикою, свідомості й активності навчання, міцності знань, гуманізації, індивідуалізації навчання, контролю і корекції знань магістрантів, професійної спрямованості, орієнтації на майбутню професійно-стратегічну діяльність. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Зазначено специфічні особливості згаданих принципів. Доведено, що лише за умови їх дотримання можна досягти позитивних результатів у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління.принципистратегічне управлінняготовністькерівник загальноосвітнього навчального закладумагістратураПринципи системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратуриArticle