Мирошниченко Михайло Олегович2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5127У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на підприємстві, здійснено маркетинговий аналіз, здійснено аналіз існуючої системи маркетингових досліджень, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингових досліджень у ТОВ «Vodafone Україна». З урахуванням специфіки послуг ТОВ «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нової анкети на підприємстві, що сприятиме удосконаленню отримання первинної маркетингової інформації.маркетингові дослідженняорганізація маркетингових досліджень підприємствапервинна маркетингова інформаціяСистема маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення