Скутельник, Катерина Юріївна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3462The paper analyzes the theoretical foundations of the concept of professional identity and competencies of professionals in helping professions and the relationship between the status of professional identity and the presence or absence of psychological psychotherapeutic education and practice in psychology students studying for a master's degree. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of professional identity of students-psychologists depending on a form of training were defined, the complex of methods adequate to the purposes of research is selected, the statuses of professional identity, levels of motivation of professional activity and system of value orientations are diagnosed and analyzedУ роботі аналізуються теоретичні основи поняття професійної ідентичності та компетенцій фахівців допомагаючих професій та взаємозв’язок між статусами професійної ідентичності та наявністю або відсутністю психологічної/психотерапевтичної освіти та практики у студентів-психологів, що навчаються в магістратурі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності студентів-психологів залежно зід форми навчання, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано статуси професійної ідентичності, рівні мотивації професійної діяльності та систему ціннісних орієнтаційпрофесійна ідентичність, компетенції, компетентісний підхід до навчання, мотивація професійної діяльності, система ціннісних орієнтацій, термінальні цінності, інструментальні цінностіprofessional identity, competencies, competence approach to learning, motivation of professional activity, system of value orientations, terminal values, instrumental valuesОсобливості професійної ідентичності студентів-психологів різних форм навчанняThesis