Романчук, Л.Д.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5362-2017-2-23-7http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2788В умовах глобалізації розвиток курортно-рекреаційної сфери як важливого сегмента національного туризму, пов’язаний з просуванням пропозиції на нові сегменти ринку. Нестабільність зовнішнього середовища, загострення конкуренції на ринку ускладнюють вирішення цього стратегічного завдання. Курортно-рекреаційна сфера є драйвером мультиплікативного впливу на розвиток економіки розвитку. Насамперед це пов’язано з тим, що курортно-рекреаційної сфера позитивно впливає на розвиток суб’єктів бізнесу, які формують ланцюг обслуговування туристів (транспорт, готельне господарство, торгівля, ресторанний бізнес, соціальна сфера та ін.). Курортнорекреаційна сфера є чинником підвищення культурного рівня населення певної території, основою просування національної культури і ідентичності.У статті визначено, що успішна діяльність курортно-рекреаційних підприємств забезпечується потоками інформації, які формують систему комунікацій. Розглянуто особливості формування стратегії маркетингових комунікацій підприємств курортнорекреаційної сфери у форматі органічного поєднання маркетингових комунікацій. Наведено структурно-логічну послідовність формування маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства. Запропоновано методику визначення оптимізованої структури маркетингових комунікацій.otherстратегія маркетингових комунікацій, курортно-рекреаційна послуга, курортно-рекреаційні підприємства, конкурентоспроможність, моделювання.Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства.