Вольних Максим2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5055У цій роботі досліджено теоретичні аспекти каналів розподілу продукції на підприємстві, включаючи їх визначення, види та основні стратегії управління ними. На прикладі господарської діяльності ТОВ «Білопільський машинобудівний завод» проведено аналіз використовуваних каналів розподілу, ринку, на якому діє підприємство, а також проведено SWOT-аналіз. У заключному розділі розроблено шляхи вдосконалення управління збутом на підприємстві, включаючи визначення ключових аспектів для покращення, розробку та впровадження конкретних заходів та стратегій, аналіз економічної ефективності від запровадження запропонованих заходів.канали розподілууправління збутомстратегіїаналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізвдосконалення.КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПР АВЛІННЯ ЗБУТОМChannels for the division of products of the enterprise and possible ways of thorough management will be developedOther