Яременко, Світлана Степанівна2018-01-022018-01-022015http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/424У статті виявлено тенденції розвитку українського ринку послуг мобільного зв’язку; за результатами SWOT-аналізу компанії визначено шляхи посилення сильних сторін, ліквідації слабостей, подолання зовнішніх загроз і кращого використання ринкових можливостей; досліджено уподобання споживачів і фактори, які впливають на вибір мобільного оператора; надано рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку.конкурентоспроможність, ринок послуг мобільного зв’язку, маркетингові дослідження, споживацькі уподобанняДослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язкуArticle