Сирота А.В.2025-03-192025-03-192024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6001У роботі проведено дослідження сучасної економіки Канади та тенденцій її розвитку за останні п'ятнадцять років. Встановлено, що Канада є однією з найбільш економічно розвинених країн світу, оскільки в країні ефективно розвивається промисловість, налагоджені транспортні шляхи всередині країни високий показник ВВП на душу населення, а також є великі запаси корисних копалин, що також покращує загальний економічний стан країни у сучасних реаліях. Українці є сьомою за чисельністю етнічною меншиною Канади, становлячи майже 4% від загальної кількості населення країни. Крім того, українська діаспора в Канаді має значний політичний та економічний вплив, що з роками робить країну більш привабливою для українських інвесторів та підвищує лояльність до українського бізнесу в цій країні. Особливо це актуально для тих, хто зацікавлений у відкритті магазинів, які відображають автентичність України у зв’язку з досить швидким та динамічним зростанням та поширенням інтересу до української унікальності, що відокремлює країну від інших слов'яньких національностей, у світі, на жаль, війна в Україні також внесла свій вагомий внесок у це. В рамках роботи було проведено аналіз ринку одягу в Торонто, за результатами якого розроблено концепцію сучасного інвестиційного проекту для відкриття магазину українського національного одягу. Такий проект міг би бути успішним як серед канадців, туристів країни, так і серед українців, які б сприяли популяризації. У роботі аналізується та оцінюється фінансова частина відкриття магазину, розраховується можливий дохід, передбачаються витрати та розраховується приблизний термін окупності. Завдяки отриманим даним можна оцінити, наскільки цей проект буде сприятливим для відкриття малого бізнесу в Канаді і чи зацікавить він сучасних інвесторів.ринок одягуукраїнська діаспора в Канадітерміни окупності інвестиційного проектуNPVРОЗРОБКА ТА ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ «МАГАЗИН УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ОДЯГУ В КАНАДІ»