Ніколаєва, Вікторія Віталіївна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2825У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами на торговельному підприємстві, визначено методи формування асортиментом та управління товарними запасами та проаналізовано типові складності в управлінні асортиментом. Проведено дослідження задоволеності клієнтів магазину. Проведено АВС- і XYZ-аналіз і асортименту торговельного підприємства. Проаналізовані товарні запаси і їх взаємозв’язок з товарним асортиментом магазину. Розраховано коефіцієнти оборотності асортиментних груп товарів. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління асортиментом і товарними запасами у магазину та визначено їх ефективність.оптимальний розмір поставки товарівкоефіцієнти оборотностіnоварні запасиАВС- і XYZ-аналізторговельне підприємництвоАналіз управління асортиментом і товарними запасамиAssortment and inventory management analysisWorking Paper