Момот, Володимир Євгенійович2022-01-232022-01-232021-04-27Момот, В. Є. (2021). ЕФЕКТИ ДОВІРИ ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ ВИКЛАДАННІ ЗА УМОВ ПАНДЕМІЇ КОРОНАВІРУСУ COVID-19. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(1), 194–195. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.158632786-5487http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3794У доповіді розглядаються ефекти довіри між викладачами та студентами, що встановлюється під час переходу до дистанційного онлайн-викладання протягом карантину 2020-21 року, які пов’язані з конкуренцією між найкращім освітнім контентом, доступним у мережі та матеріалами, які забезпечують викладачі у дистанційному навчанні, проаналізоване вплив довіри на процес накопичення знань протягом навчального циклу за умов забування й «хевісайдівської» мотивації до навчання, а також тренди у поведінці сучасних студентів з погляду теорії поколінь.otherдистанційне викладанняформи доступу до освітнього контентуефекти довіри під час викладанняякість навчанняЕфекти довіри при дистанційному викладанні за умов пандемії коронавірусу COVID-19Article