Шевченко, Валентина Миколаївна2018-01-072018-01-072016Після підписання Болонської декларації національні системи вищої освітиhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/692У статті визначено суспільні умови функціонування й розвитку сучасної системи вищої освіти щодо соціалізації майбутнього фахівця економічної сфери (галузі знань „Управління і адміністрування”) в процесі професійної підготовки. Автором наголошується, що для врахування реальних потреб суспільства майбутній фахівець має опановувати моделі поведінки із сучасною загальновизнаною системою цінностей, що сприятиме його інтеграції до професійної спільноти. Проведений аналіз довів, що процес професійної соціалізації майбутнього фахівця відбувається в соціокультурному середовищі закладу вищої освіти, який можна представити як сукупність етапів: адаптації, індивідуалізації та інтеграції. Наголошується, що завданням вищого навчального закладу є формування певних організаційно-педагогічних умов, які сприятимуть поетапному входженню майбутнього фахівця в сукупність ролей і форм діяльності з обраної ним професії. Завдяки впровадженню активних методів у навчальний процес з’явиться можливість самодостатнього розвитку людини через формування у неї здатності до самоосвіти, саморозвитку, самопізнання, самооцінки своєї індивідуальності, творчого потенціалу тощо. В цілому це допоможе майбутньому фахівцю стати соціально адаптованим, професійно спрямованим та професійно компетентним.otherпрофесійна соціалізаціяфахівецьорганізаційно-педагогічні умовиОсобливості професійної соціалізації майбутніх фахівців економічної сфери в процесі фахової підготовкиArticle