Волкова Анастасія Вадимівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4900Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Представлені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ІНТЕРМЕХАНІКА». Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.ринокмаркетингова діяльністьконкурентоспроможністьспоживачімаркетингове плануванняМаркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконаленняMarketing activity of the enterprise and ways of its improvementOther