Коломоєць Єгор Олегович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5860У кваліфікаційній роботі проаналізовані теоретичні основи класифікації моторних олив. Зроблено огляд якісних характеристик моторних олив згідно з діючими міжнародними стандартами. Проаналізовано місткість Українського ринку моторних олив та конкурентне середовище. Визначено передумови для організації дистрибуції нової торгової марки в регіоні. Запропоновано варіант бізнес плану дистрибуції та надано рекомендації його ефективного впровадження. За результатами дослідження сформульовано висновки.otherбізнес планмоторні оливиякісні характеристикиорганізації дистрибуціїторгова маркаОрганізація дистрибуції моторних олив в регіоніOrganisation of distribution of motor oils in the regionWorking Paper