Єлісєєва Тетяна Ігорівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5075У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи організації маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ФАВОРИТ ЗНАК». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ФАВОРИТ ЗНАК» та конкурентних умов запропоновано впровадження організаційних заходів у діяльність відділу маркетингу та збуту, рекомендовано проводити моніторинг маркетингових комунікацій та відкрити інтернет-магазин.маркетингуправлінняорганізація маркетингової діяльності підприємствакомплекс маркетингувідділ маркетингумаркетинговий аналіз підприємстваВдосконалення маркетингової діяльності підприємства