Ященко Маргарита Владиславівна2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4679Об’єкт дослідження: внутрішній простір готельно-ресторанних підприємств. Предмет дослідження: складові інтер`єру готельно-ресторанного комплексу «Шиллер». Мета роботи: дослідити види комфорту внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств, проаналізувати сучасний стан та тенденції в організації внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств та запропонувати зміну концепції інтер`єру готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» шляхом проведення капітального ремонту підприємства. Одержані висновки та їх новизна: за результатом аналізу організації внутрішнього простору готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» з урахуванням сучасних тенденцій організації інтер`єрів було запропоновано зміну концепції інтер`єру підприємства шляхом зміни загального стилю в результаті проведення капітального ремонту. Результати дослідження можуть бути використані в процесі проведення капітального ремонту готельно-ресторанного комплексу «Шиллер» для підвищення іміджу на ринку, залучення нових споживачів, підвищення економічних показників.готельно-ресторанний комплексвнутрішній простірекологічний комфортфункціональний комфортестетичний комфортінтер`єрскандинавський стильОрганізація внутрішнього простору готельно-ресторанних підприємств