Костенюк Єгор Сергійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4941У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні аспекти та практичні аспекти просування компанії за допомогою контекстної реклами на прикладі ДП "Адідас-Україна". Розглянуто основи контекстної реклами, принципи розробки стратегії та вимірювання результатів. Було виконано аналіз маркетингової діяльності ДП "Адідас-Україна", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз та огляд рекламної діяльності. та розроблено проект просування компанії за допомогою контекстної реклами, представлено результати просування та економічну ефективність від впровадження запропонованих заходів. Робота спрямована на вдосконалення рекламної стратегії компанії та підвищення її конкурентоспроможності на ринку.контекстна рекламамаркетингова діяльністьДП "Адідас- Україна"аналіз ринкурекламна стратегіяпросуванняефективністьПРОСУВАННЯ КОМПАНІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИCompany promotion using contextual advertisingOther