Іслентьєва, Юлія Юріївна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3436The problem of formation of skills of communication interaction of employees of business companies is analyzed in the work, its basic components ( cognitive, motivational, tolerant and installation) are allocated, levels of formation of these components at experts of the business companies which are engaged in concluding contracts for sale of production are investigated, increasing the level of communication interaction of business company employees. During the writing of the work the general methodological principles were determined and a set of methods adequate to the purpose of the research was selected, specialists were diagnosed and analyzed, the corresponding conclusions were formedУ роботі аналізується проблема формування навичок комунікаційної взаємодії співробітників бізнес-компаній, виділяються її основні компоненти (когнітивний, мотиваційний, толерантнісний та установочний), досліджуються рівні сформованості цих компонентів у фахівців бізнес- компаній, що займаються укладанням контрактів на продаж продукції, формується психологічний тренінг з підвищення рівня комунікаційної взаємодії співробітників бізнес-компаній. Під час написання роботи було визначено загальні методологічні засади та підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано фахівців, сформовані відповідні висновкикомунікація, спілкування, взаємодія, комунікативна взаємодія, комунікативна компетентність, ділова комунікаціяcommunication, communication, interaction, communicative interaction, communicative competence, business communicationПсихологічні особливості комунікативної взаємодії співробітників бізнес-компаній з різним рівнем ефективності продажівThesis