Іванець Юрій Васильович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4966В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи брендингу, як технології завоювання лояльності споживачів, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення брендингу та завоювання лояльності споживачів підприємства «АЛЛО». З урахуванням специфіки продукції та діяльності підприємства «АЛЛО» та конкурентних умов була розроблена рекламна компанія длля ТОВ «АЛЛО».брендинглояльність споживачівмаркетинговий аналізінтернетмаркетингSWOT-аналізсегментування ринкуБрендинг як ефективна технологія завоювання лояльності споживачаBranding as an effective technology for gaining consumer loyaltyOther