Лебідь, Ольга2019-06-282019-06-282018-04-19http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1788Розкрито сутність процесуально-технологічного компоненту системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Охарактеризовано зміст понять «освітні технології», «педагогічні технології», «технології навчання». Основними технологіями навчання системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури визначено: діалогічно-дискусійні, імітаційні, інформаційно-дистанційні.процесуально-технологічний компонент системиосвітні технологіїпедагогічні технологіїтехнології навчаннястратегічне управлінняготовність до стратегічного управліннямагістратураСутність процесуально-технологічного компоненту системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратуриArticle