Гололобова, Наталія Віталіївна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2792У роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти дослідження та просування власних торгових марок роздрібних торгівельних підприємств на прикладі ТМ «РОШЕН». Визначена сутність, значення, створення та впровадження власної торгової марки, особливості визначення власної торгової марки. Проведене дослідження особливостей розвитку ТМ «РОШЕН». Розглянута загальна характеристика Корпорації «РОШЕН». Була проведена порівняльна характеристика різних торгових марок Корпорації «РОШЕН». Ознайомились з способами та методоами підвищення ефективності реалізації власної торгової марки. Розробили стратегію підвищення ефективності власноі торгової марки та прогноз її застосування в перспективі.власні торгові маркиторговельні підприємстваефективністьСтворення та ефективність власних торгових марок роздрібних торговельних підприємствCreation and efficiency of own brands of retail trade enterprisesWorking Paper