Пугач, В.Б.Яремчук, Л.І.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-253-259http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2927Вивчення іноземних мов у сучасному соціумі стає невід’ємною складовою професійної підготовки фахівців різного профілю і від якості їхньої мовної підготовки багато в чому залежить вирішення питань професійного зростання і розширення контактів із зарубіжними партнерами. Відповідно, вищий навчальний заклад повинен забезпечити певний рівень володіння іноземною мовою, що надало б можливість у подальшому продовжити її вивчення. Успіх вивчення та рівень оволодіння іноземною мовою, в першу чергу, залежить від методики роботи викладача, від його уміння застосовувати різноманітні сучасні методи у контексті вирішення конкретних освітніх завдань.У статті здійснено аналіз наукових поглядів щодо визначення сутності феноменів «комунікативна культура», «комунікативна компетенція». Проаналізовано основні компоненти формування комунікативної особистості. Акцентовано увагу на теоретичних моделях іншомовної комунікативної компетенції. Визначено основні освітні технології, що можуть забезпечити ефективність процесу формування комунікативної культури викладача іноземної мови.otherкомунікативна культура, компетентнісний підхід, комунікативна компетенція, викладач іноземної мови, комунікативна особистість.Проблема формування комунікативної особистості у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов