Бабич Михайло Володимирович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5849У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарного асортименту на підприємствах виробництва тарних виробів. Представлено загальні теоретичні аспекти та методичні підходи до оцінки ефективності та оптимізації товарного асортименту. Досліджено товарний асортимент ТОВ "Українська Тарна Компанія" та його організаційно-економічну характеристику. Проведено вивчення товарного асортименту, оцінку якості та дотримання стандартів виробництва тарних виробів. Розглянуто напрями формування асортименту продукції компанії, проведено аналіз ринку тарних виробів. Подано рекомендації щодо розробки нових продуктів та модернізації існуючих виробів ТОВ "Українська Тарна Компанія". Оцінено ефективність управління товарним асортиментом та запропоновано заходи для його підвищення.otherтоварний асортименттарні виробиефективністьякістьстандартиринокмодернізаціяуправлінняТоварний асортимент підприємства та особливості його формуванняProduct range of an enterprise and peculiarities of its formationWorking Paper