Мілютін Олександр Олександрович2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4971В цій роботі вирішується задача розробки та впровадження маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу ТОВ «Інтернет Маркетинг Технології» для посилення конкурентних переваг та збільшення прибутку компанії. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу. Виконали аналіз конкурентів ринку короткострокового навчання України, внутрішнього та зовнішнього середовища. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Створили рекомендації щодо впровадження стратегії та орієнтовні показники росту ефективності.маркетингмаркетингова стратегіяконкуренціяаналізкурсипослуги навчання.Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізуDevelopment of the marketing strategy of the enterprise in accordance with the results of the competitive analysisOther