Грицай Віталій Олександрович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4937У даній роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики підприємства. У першому розділі розглянуто значення та роль маркетингової комунікаційної політики, а також використання різних каналів комунікацій та інструментів для покращення спілкування з аудиторією. Далі, у другому розділі, проведено аналіз поточного стану маркетингової комунікаційної політики на прикладі ТОВ "ЕСТАРДА", включаючи характеристику господарської діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування, SWOT-аналіз. У третьому розділі запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики.маркетингова комунікаційна політикаТОВ "ЕСТАРДА"стратегія комунікаціїканали комунікаціїаудиторіяSWOT-аналізРОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАDevelopment of measures to improve the marketing communication policy of the enterpriseOther