Зірка, В.В.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-163-169http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2860В умовах глобалізації та стандартизації змісту освіти в Україні, переваг проблемно-пошукового навчання та домінуванням у сьогоденному навчальному процесі ВНЗ традиційних методів і форм, вітчизняна система освіти потребує нових методів і технологій, що мають чітке цільове спрямування. Саме такими є навчальні технології з використанням смарт-технологій. Смарт-технологія в освітньому контексті – річ досить нова, і ми розглядаємо її в контексті навчання студентів-перекладачів вишу створювати (моделювати короткі тексти) рекламні повідомлення – смарттексти – за існуючими зарубіжними та українськими мовними моделями.Статтю присвячено питанню навчання студентів-перекладачів моделюванню короткого рекламного тексту. Розглянуто поняття моделі, моделювання смарт-тексту, креативності. Вказується, що без креативної складової ефективність рекламного повідомлення істотно знижується. Стверджується, що саме креативні елементи у рекламному тексті виконують значну частину роботи по маніпулюванню свідомістю споживача. Вміння моделювати текстове повідомлення – це вміння ефективно задіяти весь експресивний інструментарій будь-якої мови.otherнавчання, студенти-перекладачі, моделювання, креативність, смарттекст, рекламний, маніпулювання.Підготовка студентів-перекладачів до моделювання смарт-текстів.