Бондаренко Катерина Романівна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4963В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки та оцінки ефективності рекламної кампанії, здійснено маркетинговий аналіз діяльності, теоретичний розгляд основ діяльності ТОВ «Агротек» і рекламна стратегія компанії, розробка рекламної кампанії для ТОВ «Агротек» на території України. З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «Агротек» та конкурентних умов запропоновано План і Програму проведення рекламної кампанії продукції ТОВ «Агротек» на території України.організація маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналіз підприємствааналіз конкурентівсегментування ринкупозиціонуванняSWOT- аналізрекламна кампаніябюджет рекламної кампаніїекономічна ефективність рекламної кампаніїРозробка та організація рекламної кампаніїDevelopment and organization of an advertising campaignOther