Коваленко Анастасія Олександрівна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6078Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню поведінки споживачів як важливого елемента маркетингової діяльності підприємства. У роботі розглянуто основні чинники, що впливають на споживчу поведінку, типи поведінкових моделей, а також взаємозв’язок між поведінкою споживачів та ефективністю реалізації маркетингових стратегій. Проведено аналіз конкретного підприємства, виявлено основні риси поведінки його споживачів та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності.споживачмаркетингповедінкамотиваціястратегіяПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАConsumer behavior, its features and importance for the marketing activities of the enterpriseOther