Лебідь, ОльгаВолкова, Наталія Павлівна2019-06-282019-06-282018http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1822Розкрито сутність понять «готовність» і «готовність до управлінської діяльності». Подано авторське визначення поняття «готовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління». Виокремлено основні компоненти готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний. Установлено, що мотиваційний компонент включає рівень потреби у визнанні, потреби у самоактуалізації, потреби у здійсненні стратегічного управління, спрямованості на стратегічне управління. Зазначено, що когнітивний компонент характеризується прагненням до набуття знань та їх застосування в професійній діяльності, рівнем знань з проблеми стратегічного управління, потребою у пізнанні. Охарактеризовано види умінь до здійснення стратегічного управління як складових діяльнісного компоненту. Розкрито сутність елементі в особистісного компоненту, а саме стратегічного мислення, схильності до ризику, сміливості, ситуативної проникливості, підприємливості, здатності до рефлексії.готовність до стратегічного управліннякерівник загальноосвітнього навчального закладуособистісний компоненткогнітивний компонентдіяльнісний компонентмотиваційно-ціннісний компонентГотовність керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління : структурно-компонентний аналізBook chapter