Курочкіна Єва Сергіївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4950В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні та практичні аспекти питання використання інтернет-маркетингу на підприємстві як сучасного засобу комунікацій, охарактеризовано діяльність навчального IT- центру «LevelUp», проведено огляд українського ринку IT-освіти, здійснено сегментування ринку та позиціювання навчального IT-центру «LevelUp» на ньому, виконано SWOT-аналіз, а також аналіз стану комунікаційної діяльності навчального IT-центру «LevelUp» з метою пошуку шляхів вдосконалення його комунікаційної діяльності. У роботі запропоновано оптимальні заходи вдосконалення комунікаційної діяльності IT-центру «LevelUp» за допомогою інструментів інтернет-маркетингу, надано відповідні рекомендації та оцінено їх прогнозовану ефективність. Впровадження запропонованого комплексу рекомендацій дозволить підприємству підвищити ефективність маркетингових комунікацій та досягти поставлених бізнес-цілей.маркетингові комунікаціїІнтернетінтернет-маркетингінструменти інтернет-маркетингукомунікаційна діяльністьIT-освітаІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАInternet marketing as a means of improving the communication activities of the enterpriseOther