Піскова Жанна Валентинівна2025-02-282025-02-282021https://acadrev.duan.edu.ua/images/PDF/2021/1/7.pdfDOI: 10.32342/2074-5354-2021-1-54-6https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5606У статті проведено аналіз цільових сегментів для надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людини. Проаналізовано різні цільові аудиторії з точки зору вікової психології і теорії поколінь. Цільові аудиторії пропонуємо розділити на первинні (ті, хто буде отримувати послуги) і вторинні (ті, хто буде оплачувати надані послуги). Розглянуто покоління X, Y, Z, їх архетипи, цінності цих поколінь та можливість знаходження точок дотику з ними для подальшої співпраці. Наведено ступеневі цикли розглянутих поколінь. Висловлюється припущення, що для покоління Z, як первинної цільової аудиторії, цікавим будуть питання успішного складання всіляких іспитів, які їм доведеться здавати в цей період життєвого шляху, можливість у коротші терміни до них підготуватися. При аналізі поколінь Х та Y, як вторинної цільової аудиторії встановлено, що цю цільову аудиторію можуть зацікавити питання посилення власних здібностей, розкриття потенціалу особистості, «виділення» серед інших. Для побудови бізнес-моделі надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людини запропоновано формат цільової аудиторії, який розроблено з використанням «Методу 5W». У статті використано праці західних та українських вчених, які містять сучасний погляд на проблему інтелектуального потенціалу студентів та психології сприйняття та переробки інформації, теорію поколінь і спробою взаємопов’язати теорію поколінь із консультуванням персоналу організації.цільові сегментицільова аудиторіядіджиталізаціяголовний мозокпоколіннярозвиток пам’ятіконцентрація увагимисленняВибір цільових сегментів для надання послуг з розвитку пам’яті, концентрації уваги і мислення людиниArticle