Яцун Карина Віталіївна2025-03-042025-03-042024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5821У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості ковбасних виробів, зокрема класифікацію, показники якості і методичну оцінку якості ковбасних виробів. Проведено дослідження ринку ковбасних виробів. Наведений аналіз діяльності магазину «Лавка», в якому спостерігається тенденція зростання доходів. Здійснена оцінка якості чотирьох зразків ковбасних виробів різних виробників, яка дає змогу оцінити наскільки якісний асортимент реалізується в магазині. Досліджені показники асортименту ковбасних виробів, а саме: широта, повнота, стійкість, новизна та раціональність, які дають змогу оцінити наскільки асортимент є збалансованим. Проведений ABC- та XYZ-аналіз ковбасних виробів, який дає змогу оцінити, які групи ковбас реалізуються краще і приносять вищий дохід.otherковбасні виробипоказники якостіпоказники асортиментудослідження асортиментумагазин «Лавка»Дослідження асортименту та якості ковбасних виробів різних виробників на торговельному підприємствіResearch of the assortment and quality of sausage products of different manufacturers at the trading companyWorking Paper