Турковська, Зоя Павлівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3412The theoretical substantiation of the concept of emotional exhaustion and communicative attitudes is carried out in the work; generalized and analyzed theoretical and conceptual approaches to the study of the syndrome of exhaustion and communicative attitudes; the peculiarities of the manifestations of the syndrome of emotional exhaustion, communicative attitudes and subjective feelings in teachers are revealed; the nature of the relationship of emotional exhaustion with communicative attitudes and subjective feelings of teachers is determined; formulated psychological and pedagogical recommendations for the prevention and correction of emotional exhaustion syndrome, taking into account the specific conditions of professional activity of teachers.У роботі проведено теоретичне обґрунтування поняття емоційного виснаження та комунікативних установок; узагальнені та проаналізовані теоретично-концептуальні підходи до вивчення синдрома виснаження та комунікативних установок; виявлено особливості проявів синдрома емоційного виснаження, комунікативних установок і суб’єктивних відчуттів у педагогів; визначено характер взаємозв’язку емоційного виснаження з комунікативними установками і суб’єктивними відчуттями у педагогів; сформульовані психолого- педагогічні рекомендації щодо профілактики та корекції синдрома емоційного виснаження з урахуванням конкретних умов професійної діяльності педагогівсиндром емоційного виснаження, комунікативні установки, суб'єктивні відчуття, емоціне вигорання, педагог вищої школи, заклад вищої освітиemotional exhaustion syndrome, communicative attitudes, subjective feelings, emotional burnout, higher school teacher, higher education institutionВзаємозв’язок синдрома емоційного виснаження з комунікативними установками та суб’єктивним відчуттям педагогів вищої школиThesis