Тітова Владислава Андріївна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5142В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи поведінки споживачів та їх значення для маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз господарської діяльності та внутрішнього середовища ТОВ «Медтехніка Південь». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Медтехніка Південь» та конкурентних умов запропоновано удосконалення асортиментної політики, рекомендовано впровадження маркетингових інструментів для дослідження споживчої поведінки.поведінка споживачівуправління підприємствомдослідження споживчої поведінкианаліз ринкухарактеристика маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналіз підприємства.ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАConsumer behavior, its peculiarities and significance for marketing activities of an enterpriseOther