Хмілецька, Тетяна Євгеніївна2021-05-102021-05-102021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3472The paper analyzes the components of emotional intelligence and their importance in the learning process, the problem of developing emotional intelligence of students in preparation for professional activity. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of emotional intelligence of students-psychologists depending on a profile of training were defined, the complex of methods adequate to the purposes of research is selected, the level of emotional intelligence and its components at students-psychologists is diagnosed and analyzed. Identified ways to improve emotional intelligence in the learning processУ роботі аналізується складові емоційного інтелекту та їх важливість в процесі навчання, проблема розвитку емоційного інтелекту студентів під час підготовки до професійної діяльності. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження емоційного інтелекту студентів-психологів залежно від профілю навчання, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано рівень емоційного інтелекту та його складових у студентів-психологів та визначено шляхи покращення емоційного інтелекту в процесі навчанняемоційний інтелект, толерантність до невизначеності, емпатія, самосвідомість, самоконтроль, соціальна чутливість, управління відносинамиemotional intelligence, tolerance to uncertainty, empathy, self-awareness, self-control, social sensitivity, relationship managementЕмоційний інтелект студентів-психологів залежно від профілю навчанняThesis