Семенова Маргарита Олексіївна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5054У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти та практичний аналіз системи маркетингових досліджень на прикладі ТОВ "COMFY". Розділ 1 розкриває значення та роль маркетингових досліджень для підприємства, описує основні методи та інструменти проведення досліджень, а також етапи розробки та впровадження системи маркетингових досліджень. Розділ 2 присвячений аналізу системи маркетингових досліджень ТОВ "COMFY", включаючи характеристику маркетингової діяльності підприємства, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, SWOT-аналіз господарської діяльності та оцінку ефективності існуючої системи маркетингових досліджень. У розділі 3 розглядаються шляхи вдосконалення системи маркетингових досліджень на підприємстві ТОВ "COMFY" через розробку та впровадження нових стратегій досліджень, аналіз результатів їх впровадження та оцінку економічної ефективності.маркетингові дослідженнясистема дослідженьаналіз ринкупозиціонуваннясегментуванняSWOT-аналізстратегії дослідженьефективність.СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯThe system of marketing research of the enterprise and ways of its improvement.Other