Мартиненко Софія Станіславівна2024-07-042024-07-042024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4794В роботі визначено сутність, особливості і складові концепції рекламної компанії. Проведено аналіз ринку та конкурентного середовища Starlight Media. Здійснено визначення унікальної торговельної пропозиції (УТП) Starlight Media. Описано розробку стратегії рекламної кампанії Starlight Media. Подано шляхи удосконалення системи прийнятих рішень щодо стратегічного розвитку (на прикладі сервісу музики) Starlight Media. Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 8 таблицями і 13 рисунками, в процесі написання використано 20 літературних джерел.otherплануваннярекламна компаніяпродуктконкурентне середовищеторговельна пропозиціяПланування маркетингової діяльності організації (підприємства)Working Paper