Шевченко, Валентина МиколаївнаМостова, Анастасія Дмитрівна2018-01-072018-01-072017Економічні та соціальні перетворення, які здійснюються в Україні, об’єктивно вимагаютьhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/699Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Територіальний маркетинг» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групововї дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Територіальний маркетинг», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з використанням маркетингових інструментів управління територіями.otherКомплекс інструментів територіального маркетингуПозиціювання й диференціація територіїТериторіальний маркетинг країниТериторіальний маркетинг регіонуТериторіальний маркетинг: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)Book