Малкович Дмитро Дмитрович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4912Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингового середовища та його впливу на діяльність підприємства. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти маркетингового середовища на прикладі компанії «Укрпошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг в Україні, визначено фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо формування брендингу АТ «Укрпошта». Робота включає в себе висновки та рекомендації щодо покращення конкурентоспроможності підприємства на ринку поштових послуг. Результати дослідження можуть бути використані для практичної реалізації стратегічних завдань АТ «Укрпошта».маркетингове середовищепоштові послугибрендингБРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ ЗАВОЮВАННЯ ТА УТРИМАННЯ ПОКУПЦЯBranding as an effective technology for acquiring and retaining a customerOther