Мединська, Світлана Іванівна2018-06-022018-06-0220172074-5354 (print), 2522-9745 (online)http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1467У статті розглядається питання удосконалення мотивації персоналу туристичних компаній України за допомогою компаративного аналізу культурологічних характеристик. Проаналізовано системи мотивації в Японії та США з визначенням ефективних компонентів їхніх систем мотива- ції, які відповідають спільним з Україною культурологічним рисам, на основі моделей, запропо- нованих Г. Хофстеде та Е. Холлом, для застосування в українських туристичних компаніях. The article covers the issue of improving staff motivation in Ukrainian travel companies with the help of comparative analysis of cultural characteristics. The motivation systems of Japan and the USA have been analyzed to define the effective components of their motivation systems which match the similar cultural features of Ukraine on the basis of the models developed by G. Hofstede and E. Hall to be applied in the Ukrainian travel companies.otherмотивація персоналу, система мотивації, туристична компанія, компа- ративний аналіз, культурологічні чинники, культурологічна модель, контекстність культуриstaff motivation, motivation system, travel company, cultural factors, cultural model, context of cultureКОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ЯК МЕТОД УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЯХ УКРАЇНИArticle