Литвиненко, О.М.2020-03-092020-03-09201910.32342/2074-5362-2019-2-27-7http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2243Статтю присвячено дослідженню впливу особливостей окремих галузей бізнесу на розшарування корпоративної культури за рівнями управління організацією. Як вихідне припущення було прийнято гіпотезу про те, що корпоративна культура, профіль якої визначається найрозповсюдженішими методами діагностики (Камерона–Куїна, Денісона та Хенді) є неоднорідним у межах організації та змінюється відповідно до рівня, на якому проводились вимірювання. Окрім того, постулювався той факт, що рівень відмінностей профілю корпоративної культури між різними рівнями всередині одного підприємства суттєво залежить від сфери його діяльності. Для підтвердження цього припущення до емпіричної бази дослідження було включено підприємства, що належать до суттєво відмінних галузей бізнесу, які характеризуються різним ступенем заавансованості. На всіх підприємствах, окрім софтверного бізнесу, відзначено неузгодженість між різними ієрархічними рівнями в оцінці кланової орієнтації корпоративної культури. Усі управлінські рівні досліджуваних організацій прагнуть до зменшення клановості в цільовій корпоративній культурі (або принаймні збереження існуючого status quo), тоді як виконавці бажають помітного збільшення кланової орієнтації. Особливо ця закономірність виявляється у закладах середньої освіти.otherкорпоративна культура, профіль корпоративної культури, клан, адхократія, актуальна й цільова корпоративна культура.Вплив особливостей бізнесу на розшарування корпоративної культури за рівнями управління організацією