Алімов Владислав Олегович2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4957У даній роботі досліджено теоретичні засади маркетингової товарної політики підприємства, зокрема стратегії формування асортименту товарів, ціноутворення та управління якістю продукції та послуг. На прикладі господарської діяльності ПП «Царичанська кондитерська фабрика» проведено аналіз ринку виробництва кондитерських виробів, позиціонування та сегментування послуг компанії, а також SWOT-аналіз. У заключному розділі розроблено конкретні заходи для оптимізації маркетингової товарної політики на підприємстві, включаючи впровадження програм та стратегій, аналіз результатів та оцінку економічної ефективності.маркетингова товарна політикастратегіїасортиментціноутворенняуправління якістюаналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізоптимізаціяОПТИМІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАOptimization of the marketing and product policy of the enterpriseOther