Мостова, А.Д.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5362-2017-1-22-8http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2778Для сучасного стану вітчизняної економіки характерне зростання впливу факторів інноваційного розвитку, які стимулюють підвищений інтерес суб’єктів господарювання до впровадження інновацій. Усе більше підприємств віддають перевагу інноваційному типу розвитку, який відрізняється від традиційного. Це пояснюється посиленням конкуренції на ринку та зростанням вимог споживача до продуктів і послуг. Виробники, орієнтуючись на потреби клієнтів, намагаються пропонувати ринку більш якісні і вдосконалені продукти та послуги, які мають ціннісну характеристику, високу конкурентоспроможність і користуються попитом у споживачів. Інноваційний маркетинг у сучасній діяльності підприємств є однією з необхідних складових ефективного функціонування. Правильне застосування маркетингових інновацій дозволяє компаніям протягом тривалого часу утримуватися на ринку, при цьому привертаючи увагу нових споживачів, а також збільшувати свої доходи і, відповідно, підвищувати конкурентну перевагу порівняно з іншими ринковими гравцями.Статтю присвячено дослідженню понять інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій у сучасній науковій літературі. Обґрунтовано актуальність інноваційного типу розвитку та його відмінності від традиційного. Доведено вплив інновацій на ефективність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах господарювання. Розкрито позиції щодо підходів до трактування маркетингу інновацій. Дано авторське визначення маркетингу інновацій та інноваційного маркетингу.otherуправління інноваціями, маркетинг інновацій, інноваційний маркетинг.Теоретичні аспекти інноваційного маркетингу та маркетингу інновацій.