КоломоєцьАнастасіяЄвгенівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4936Кваліфікаційна робота виконана з метою розробки комплексної маркетингової стратегії громадської організації «ДУЇТ» в мережі Інтернет. Розглянуто теоретико-методичні основи стратегії просування, громадських організацій та Інтернет-маркетингу. У роботі проведено аналіз сучасного стану ринку неприбуткових організацій, виявлено тенденції його розвитку, дана загальна характеристика громадської організації «ДУЇТ». Вивчено його внутрішнє і зовнішнє середовище. Поставлені маркетингові, комунікаційні та медійніцілійзавдання,такожзапропонованізаходищодо просування громадської організації «ДУЇТ» в мережі Інтернет. Описано очікуванийефектвідвпровадженняописанихзаходів.стратегія просуваннягромадська організаціяІнтернет-маркетингорганізація маркетингової діяльності підприємствамаркетинговізаходиРОЗРОБКА СТР АТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГ АНІЗАЦІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТDevelopment of a strategy for promoting a public organization on the InternetOther